داستان بسیار جالب مردان چه زنانی را به همسری بر می گزینند
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
مردی میخواست ازدواج کند. سه دختر را نشان کرده بود اما در مورد اینکه از بین آنها کدامیک را انتخاب کند مشکل داشت . او به هر یک از دخترهایی که در نظر داشت از میان آنها انتخاب شایسته ای داشته باشد، پنج هزار دلار هدیه می دهد با این قصد که ببیند هر یک از آنها با آن پول چه کاری انجام خواهند داد.
 
دختر اولی به یک سالن زیبایی می رود، موهایش را به زیبایی حالت می دهد، صورتش را به بهترین نحو آرایش می دهد و سپس به مرکز خرید لباس رفته، بهترین لباس را برای خودش می خرد و به تن می کند. او پس از انجام همه این کارها به آن مرد می گوید که چون او را خیلی دوست دارد، همه این کارها را بخاطر او انجام داده تا جذابتر به نظر برسد.
مرد تحت تأثیر قرار گرفت.
 
دختر دومی همه پولی که مرد به او هدیه داده بود را برای او کادو می خرد. چند لباس گرانقیمت، یک لپ تاپ زیبا و چند شی ءِ زینتی دیگر برای او تهیه می کند. پس از انجام همه این کارها موقع تحویل کادوها زن به مرد می گوید که چون او را واقعا دوست دارد همه پول را صرف خرید کادو برای او کرده است.
باز هم، مرد تحت تاثیر قرار گرفت.
 
سومی اما همه پول را در بازار سهام سرمایه گذاری می کند و پس از مدتی موفق می شود از پول سرمایه گذاری شده پول زیادی کسب کند. پنج هزار دلاری که مرد به او داده بود را به وی بازگردانده و مابقی پول را در یک حساب مشترک پس انداز می کند. و سپس به مرد می گوید بخاطر اینکه او را خیلی دوست دارد، به فکر آینده شان است و دوراندیشی وی اقتضا می کند تا از طریق اینگونه سرمایه گذاری ها خوشبختی آینده خودش و او را تضمین کند بدین امید که در آینده هر دو و خانواده شان در رفاه باشند.
بدیهی است که مرد باز هم تحت تاثیر قرار گرفت.
 
مرد برای مدت طولانی در مورد آنچه هر یک از دختران با پولی که وی به آنها هدیه داده بود، فکر کرد و سپس با دختری که سینه های بزرگتری داشت ازدواج کرد!!!
نتیجه اخلاقی داستان:

خانومها در مورد اینکه مغز مردها توی کاسه سرشونه باید تجدیدنظر کنند!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1243
بازدید دیروز : 819
بازدید هفته : 3062
بازدید ماه : 8126
بازدید کل : 197317
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما